Raften

18 maart 2013 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Aloaa!

Na het skydiven wat we nooit meer gaan vergeten, en elke keer als we ernaar kijken weer een kick krijgen zijn we de volende dag gaan raften! Onze laatste actieve activiteit. We hadden gekozen voor het zwaarste niveau, grade 5. Het is 1 van de zwaarste raft tours in de wereld, op eentje in zuid-afrika na. Om half 9 werden we opgehaald met een busje in taupo en zijn we naar de rivier gereden. In totaal waren we met 7 man, inclusief de begeleider. We haddden een gezellig groepje en een top begeleider! Eerst wat veiligheids instructies gehad en toen kon de tocht beginnen. Echt wat een uitdaging! Watervallen van 5/6 meter hoog kregen we voor onze kiezen! Het was geweldig! Af en toe helemaal kopje onder! Na ongeveer 1,5 uur waren we op de eindplek waar we de spullen weer gingen inladen. Na ongeveer 2,5 uur rijden terug naar Taupo waren we weer thuis.

Dit was de laatste, maar ook nog een hele gave trip! Gisteren is mijn tante terug gekomen uit Australie en we zullen nog 2 dagen samen zijn. Vandaag ben ik toch echt eindelijk naar de kapper geweest! Er moest nu toch echt even een klein stukje vanaf! En neee mam, niet militair kort ;)

Woensdag gaan wij terug naar Aussie om onze reis voort te zetten richting sydney alweer. Als we in Cairns zijn hebben we nog maar 5 weken.. De weersvoorspellingen zijn niet heel erg lekker.. Boven de 30 graden en regen.. Dus heel erg benauwd.. De tripjes great barrier reef en het white sunday eiland komen er nog aan.

De foto's van het raften komen er ook op te staan!

Tot snel weer, waarschijnlijk zal het volgende reisverslag weer vanuit Australie zijn! En nog 7 wedstrijden en dan zijn we mooi optijd terug om het kampioenschap van Ons Aller Ajax te vieren! :)

XXX

1. Jules:
    18 maart 2013
    Hey boys, wat zijn het toch een heerlijke en fantastische gebeurtenissen die jullie meemaken. Top activiteiten om jaloers op te worden. Fijn dat alles zo soepel verloopt en jullie er zoveel van genieten. Even een paar dagen met je tante doorbrengen en bijpraten over Nieuw Zeeland. Veel plezier en geniet nog even van de zon en het mooie weer. Straks in Australië is het weer iets anders en een beetje vochtiger. Wel hebben jullie snorkelen en duiken in het vooruitzicht...... Weer een geweldige actie. Enjoy your stay and have fun .
  2. Frits:
    20 maart 2013
    Nauwelijks te vatten in een reactie op al jullie prachtige, spectaculaire belevenissen. Schitterend dat jullie dit allemaal doen en geweldig om te lezen hoe jullie hier volop van genieten. Ik wens jullie nog veel meer moois straks in Australië.
  3. Senior:
    20 maart 2013
    Aloa wereldreizigers,
    Super om jullie zo te kunnen volgen ; van de ene "kick " naar de andere "kick".
    Hopelijk zullen er nog 'n paar volgen in Australië.
    Dat wordt echt "afkicken" bij thuiskomst, maar gelukkig nog 5 weken in het verschiet.
    Geniet ervan en nog heel veel plezier samen.
  4. Suzette en Kees:
    22 maart 2013
    Jeetje, wat een avonturen, adembenemend, het skydiven en lekker ruig het raften! TOPTIME OF LIFE, nog fijne dagen met Alison, we zijn weer benieuwd naar de volgende avonturen, maar toffer dan de afgelopen twee dagen kan het haast niet worden!!