terug naar australie!

28 maart 2013 - Arlie Beach, Australia, Australië

aloa, daar zijn we weer!

het laatste verhaal dateert alweer van meer dan een week geleden, dus tijd voor een nieuwere! raften was onze laatste activiteit in nieuw zeeland, die dag kwam mijn tante terug uit australie. 3 dagen hebben we nog gezellig doorgebracht, maar geen activiteiten meer. de dag waarop we terug vlogen weet ik niet meer, tijd vliegt;) maar we moesten eerst nog even 5 uur met de bus terug naar auckland daar nog even 4 uur wachten op de vlucht naar Melbourne. na 3, 5 uur waren we weer terug in aussie! maar helaas moesten we nog even 7 uur wachten op de vlucht naar cairns de volgende morgen! na 3 uur vliegen waren we dan uiteindelijk in cairns! al met al dus weer 20 uur onderweg geweest.. dat is van Amsterdam naar sydney. . maar he, we waren er!

in cairns met een busje naar het yha hostel gebracht waar we 2 dagen verbleven. lekker zwembad en jaccuzi! we vonden op Internet een post van 2 Nederlanders die van cairns naar brisbane gingen rijden en ze zochten 2 anderen. meteen gemaild en we hadden de Nederlanders 2 dagen later ontmoet! in cairns hebben we nog een trip naar het daintree rainforest gemaakt met een gids! wat was dat gaaf zeg! midden het regenwoud in en een tour op een rivier dwars door het regenwoud! we zagen zelfs nog 2 krokodillen!!! na een 12 uur durende tour met een gids zo leuk/gaaf/grappig en slim die we nog niet gehad hadddn waren we weer thuis! wat een gave tour! en het mooie was nog dat het 12 uur regende dus dat paste er helemaal bij! nadat we de nederlanders ontmoet hadden zijn we na 2 dagen vertrokken richting het zuiden! we kwamen op plekken waar we met een bus nooit zouden komen! kokosnoten opmaken en eten, van watervallen springem midden im nationale parken en onze tenten opzetten midden in de bossen! top! daarna was de eerste grote stop arlie beach waar we nu 3 dagen verblijven. we hebben een tour geboekt naar het great barrier reef en de white sunday eilanden! het kostte wel wat maar dan krijgen we er hopelijk ook wat voor! de komende 2 dagen is het relaxen aan het lagoon; een heel groot openlucht zwembad gratis aan het strand! en dan is onze trip op zaterdag!

volgens mij heb ik nu het meeste weer verteld, en anders komt dat de volgende keer wel want mn vingers willen niet meer;)

tot snel en tot het volgende reisverslag misschien weer met foto's!
ciaaooo xxxx

1. Frits:
    28 maart 2013
    Gaaf mannen, jullie zijn verrekte goed bezig!
  2. Hannie en Frans Mensen:
    28 maart 2013
    Nou jongens wat een leuke ervaringen toch allemaal.
    Blijf vooral genieten.
    Groetjes Hannie en Frans
  3. Suzette en Kees:
    28 maart 2013
    Het kan niet op! Handig hoor die Nederlanders vinden om mee te reizen en wat een mooie tochten maken jullie mee, heel leuk dat we van jullie avonturen kunnen genieten, Suzette en Kees
  4. Senior:
    Aloa mannen,
    Wat 'n belevenissen !!
    Jullie kunnen na thuiskomst wel 'n boek schrijven over al die prachtige en spannende gebeurtenissen.
    Ga zo door en geniet er nog met volle teugen van.
  5. Bert en marijke:
    29 maart 2013
    Jongens, wat maken jullie toch veel mee. Wanneer het mogelijk is blijf maar lekker lang weg. Hier is het toch nog veel te koud. Zondag komt de Paashaas, maar die heeft vast bevroren eieren.
    Daniel heeft zaterdag een party in het Westen bij een van z'n schoolvrienden die 40! jaar wordt. De uitnodiging was: kleden in 70er jaren. Dus.... hij heeft het via de post besteld. Knal kleurige kleding en zilveren schoenen met een enorme punt. Zal me een feestje worden. Ideetje voor jullie later wanneer je ook zo oud gaat worden. Groetjes Marijke en Bert