Reis schema

14 november 2012

Op 3 december vliegen we om 20.50 ( als het niet wijzigt ) vanaf Schiphol, en dan komen we op 5 december in Sydney aan. Als het goed is in de middag.

Vanaf Sydney naar Canberra - tasmanie eiland - melbourne - adelaide. Vanaf adelaide vliegen we naar Cairns in het noord oosten - dan zakken we af naar brisbane - vanuit brisbane vliegen naar nieuw zeeland voor 2 a 3 weken - en dan vanuit brisbane weer naar sydney.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Senior:
    14 november 2012
    Het begin is al zo professioneel en dat wordt alleen nog maar steeds interessanter , leuker en spectaculairder , ik verheug me er heel erg op je [jullie] zo super professioneel te kunnen volgen .Daarmee hoop ik echt dat er zeer regelmatig nieuws en foto's van jullie binnen zullen 'vliegen', je zit tenslotte maar slechts 16.700 km verderop , las ik net. grt en Xx Angeline
  2. Hannie en Frans:
    15 november 2012
    Hoi Joris en Tim, wij wensen jullie een fantastische trektocht en blijven graag op de hoogte van alle belevenissen. Wie weet treffen wij elkaar Down Under. Have fun. Liefs Hannie en Frans
  3. Fred en Janny:
    Hallo Joris en Tim,
    We zullen jullie via het blog op de voet blijven volgen.
    Have fun, en maak er een onvergetelijke reis van.

Greetz en vlek,
    Fred en Janny
  4. Fred en Janny:
    Woonplaats:
    Amsterdam, Nederland NIET LIEGEN HE :-)
  5. Rob:
    15 november 2012
    Hoi Joris en Tim, maak er een leuke en onvergetelijke reis van.En wij gaan jullie zeker op de voet blijven volgen!!! Grtjs. Rob en Ria
  6. Alison:
    15 november 2012
    Hi there Joris I wish you all the best on your trip to 'our world' hier beneden. Hopefully we can meet in Melbourne and certainly in NZ. I look forward to you coming to Taupo to stay. Kusjes en de mazzel Alison xxx