Sydney

7 december 2012 - Sydney, Australië

Beste/lieve lezerss!

Na een hele lange zit zijn we 2 dagen geleden ( woensdag ) aangekomen in sydney. De reis was goed verlopen! In kuala lumpur nog even de stad in geweest en nog wat toeristische foto's gemaakt en lekker gegeten. Om 9.30 lokale tijd in sydney waren we eindelijk geland. Taxi gepakt naar het hostel en de reis kon beginnen. 1e dag hebben we het rustig aangedaan, we zijn wat wezen wandelen door de stad maar niet te veel! Want op 7 uur zijn we ingestort en lekker gaan slapen tot 8 uur de volgende morgen :)  Dag 2 in sydney zijn we naar het opera house en de harbour bridge geweest! Super mooie foto's gemaakt en het was erg mooi! Lekker in onze korte broek want het was ongeveer 30 graden! Natuurlijk waren we vergeten ons in te smeren dus zijn we al een beetje verbrand. Ook gisteren lagen we al om 9 uur in bed. Vandaag zijn we naar wildlife geweest, een indoor dierentuin. Alle dieren die in australie leven hebben we zo ongeveer gezien. Was erg leuk!

Morgen gaan we naar de standen waaronder, bondi beach! En zondag gaan we met een tour naar de blue mountains! We worden opgehaald en weer gebracht bij het hostel :) Maandag ochtend gaan we richting Canberra met een tour bus hopelijk.

We hopen weer zo snel mogelijk wifi te hebben om ook alvast wat foto's te plaatsen. Wifi doet het hier niet altijd.

Groetjes en tot het volgende verslag!

xxx

1. Annelies en Victor:
    Hej Joris en Tim,
    Lekker in korte broek!
    Ik heb net mijn snowboats aan!
    Geniet van jullie reis, wij volgen de verhalen, hartstikke leuk
    Doei , Annelies en Victor
  2. Annelies en Victor:
    Snowboots natuurlijk
  3. Hannie en Frans:
    Hoi reizigers,
    Klinkt allemaal heel aantrekkelijk! Als jullie nog tips voor ons hebben...dan horen wij dat graag. Voor ons schiet het ook op.
    Blijf genieten!
    Liefs Hannie en Frans
  4. Suzette en Kees:
    Hoi Joris en Tim,

Klinkt goed daar in de zon, hier tussen Sint en Kerst een natte kledderzooi maar evengoed gezellig..
    Groet, Suzette en Kees